Het televisiekanaal van WEEFF bij Ziggo-klanten hapert de laatste maanden. Op de redactie zijn meerdere klachten binnengekomen van mensen die storingen ervaren tijdens de uitzending. De reden is vooralsnog onbekend en wordt onderzocht.
Volgens projectleider faciliteiten Hans van Strien, die namens onze samenwerkingspartner NH het signaal verstuurt naar de verschillende aanbieders, wordt het signaal goed naar aanbieder KPN verzonden. Zij sturen dit vervolgens door naar de aansluitingen van Ziggo-klanten.
De precieze oorzaak waarom het televisiesignaal niet goed doorkomt bij deze laatste aanbieder is onbekend. KPN heeft aangegeven onderzoek naar de haperingen te doen, waarna hopelijk snel een oplossing is gevonden.
Meer nieuws uit West-Friesland?
💬 Blijf op de hoogte via de Facebookpagina WEEFF en natuurlijk via onze Instagram. Reageer, discussieer en deel jouw nieuws
📰 Volg de laatste berichtgeving altijd via weeff.nl
🔔 Download de app van WEEFF en krijg een melding bij belangrijk nieuws uit jouw buurt
📧 Stuur ons jouw tips op via redactie@weeff.nl of app ons via 06-23405405